آخرین اخبار «بازار لوازم تحریر

براساس آمار گمرک سهم تولیدات داخلی نوشتافزار از کل بازار میلیاردی ایران، کمتر از پنج درصد بوده و اکنون این بازار در تسخیر تولیدات چین، هندوستان و برخی کشورهای اروپایی است. انواع نوشتافزار مثل مداد، پاککن، خودکار، کاربن، دفتر و ماژیک در کنار انواع لوازم اداری رومیزی مانند منگنه، پایه چسب و نگهدارنده کاغذ در بیشتر دفاتر کاری پیدا میشوند. با این وسیله شما دیگر نیازی به بریدن کاغذ به کمک قیچی یا خط کش ندارید و به راحتی می توانید قبل از برش، سطحی که می خواهید ببرید را اندازه بگیرید. پس از ازدواج نوه و وارث لوتار با کنت کاستل در سال ۱۹۰۰ شرکت فابر نام فابر کاستل و یک لوگوی جدید برای خود انتخاب کرد؛ این لوگو شامل نام Faber-castell و نماد تاجی که تا به امروز در بستهبندی محصولات این شرکت وجود دارد، بود. در سال ۱۸۶۷ ناپلئون بناپارت لوتار فون فابر یعنی نوه بزرگ کاسپار را به عنوان شوالیه افتخار معرفی و در سال ۱۸۷۰ فابر کاستل به طور رسمی در فهرست شرکتهای ایالات متحده ثبت شد. باید از رنگ ها، طرح و چاپ های مناسب استفاده کرد، مثلا نباید لوازمی را خریداری کنید که موجب گرایش فرزندتان به سمت خشونت شود ( به عنوان مثال دفترها و جامدادی هایی که طرح و نماد شخصیت های خشن و منفی را دارند )، و یا نباید از رنگ های مات و بی جان استفاده کنید.

بلکه باید توجه داشته باشید که در یک سن مشخص، چه رنگی و چه نمادهایی می توانند سبب افزایش انگیزه و شادی فرزندان تان شوند، و چه رنگ ها و نمادهایی موجب دل زده گی و بی انگیزه گی فرزندان تان می شوند. اما گاهی همین موضوعات کوچک موجب می شوند روند رشد و شخصیت گیری فرزندان ما به نحوی ما نمی خواهیم، تغییر شکل دهد. خیلی از والدین به هنگام خرید لوازم تحریر، خود مختارانه عمل می کنند و هر چه خود می پسندند را خریداری می کنند، البته آنها منظور به کوچک شمردن فرزندشان ندارند و فقط می خواهند لوازم مناسب را تهیه کنند، اما از سوی دیگر فرزندان در مواجهه با این رفتار والدین حس بی انگیزه گی پیدا می کنند و خود را بی اختیار می بینند و این پروسه در صورت تکرار مداوم سبب از بین رفتن اعتماد به نفس فرزندان می شود. این گروه شامل : خمیربازی ، شن بازی ، رنگ انگشتی ، رنگ صورت ، مداد رنگی ، مداد شمعی ، دفتر نقاشی ، و سایر لوازم تحریر را در بر می گیرد .

در این مقاله، به طور کامل به ثبت قانونی برند لوازم تحریر و تجهیزات اداری میپردازیم که یکی از دغدغههای مهم فعالان این حوزه است. کاربرد لوازم تحریر ها در این مراکز برای انتقال نوشته و داده ها دست کمی از یک فلش مموری تبلیغاتی ندارد . با این حال، تعداد کمی از تولیدکنندگان داخلی به صورت قانونی برند خود را به ثبت رساندهاند. در حالی که عزم تولیدکنندگان خارجی تیشه زدن به ریشه تولیدات بومی کشور در بازار نوشت افزار است؛ اما مردم با خرید کالاهای تولید داخل میتوانند چرخ اقتصاد کشور خود را بچرخانند و به جای گذاشتن نان در سفره خارجیها این نان را در سفره هموطن ایرانی خود قرار دهند و زمینه اشتغال کارگران ایرانی را فراهم آورند.طبق آمار رسمی سهم بسزایی از بازار نوشت افزار کشور به خارجیها تعلق دارد و باید بپذیریم بازار نوشت افزار، جولانگاه خارجیها است. از این طریق مخاطبان شما میتوانند از کیفیت محصول شما مطمئن باشند.

سریعترین رشد بازارهای این صنعت اروپا، آسیای شرقی و آسیای میانه است. کوله پشتی مدرسه یکی از مهم ترین لوازمی است خریداری می کنید، در انتخاب کوله پشتی اول باید جثه و وزن کودک خود را مد نظر بگیرید و با توجه به فیزیک بدنی فرزندتان کوله مناسب را پیدا کنید. در انتخاب و خرید دفتر مشق این نکته را به یاد داشته باشید که طرح روی دفتر می تواند گاهی الگوی فرزند شما شود، زیرا همیشه تصویر روی دفتر را در پیش رو دارد، پس سعی کنید دفترهایی با تعداد برگ بالا نخرید، و ترجیحا به خرید دفتر مشق ۵۰ برگ و نهایتا ۸۰ برگ بسنده کنید و به طور مداوم طرح ها را عوض کنید، و از خرید دفترهایی با طرح های زننده و منفی خود داری کنید. شما در انتخاب و خرید جامدادی دست باز تری دارید، نکاتی که باید متوجه آنها باشید این است که: جنسیت فرزندتان را در نظر بگیرید، اگر فرزند پسر دارید نباید زیاد روی مدل های جامدادی فانتزی مانور دهید، بلکه باید پسر بودن او را هم در نظر داشته باشید، اگر فرزندتان دختر است می توانید از جامدادی های فانتزی با رنگ های شاد و طرح های ساده استفاده کنید. دوباره می گوییم که باید با درون فرزندتان به خوبی آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ها را در اختیارشان بگذارید.